sobota 6. července 2013

Oblačno

Je sobota. Venku nijak zvlášť příjemné počasí, které mě svádí k mírně depresivní náladě. Snažím se to vyhnat z hlavy. Těžký úkol.
Každopádně mě ale těší, že nemusím nic moc hrotit, a tak odpočívám a odpočívám dokud mi to nezačne lézt  na nervy. Mám v plánu dnes dočíst první knihu o které bych chtěl v nejbližší době něco málo napsat. Jo myslím, že bych to mohl dnes dočíst.
Mimochodem se dnes v Českých Budějovicích koná další pochod na Máj. Upřímně jsem na to dost zvědavý. Vodní děla, koně, plno policejních vozidel a lidé v ulicích. Tak to tam zatím vypadá. Když si vybavím jak to dopadlo naposled tak mě až děsí představa toho, co by se mohlo stát dnes. Uvidíme. Snad to přinese co nejméně škod. Koneckonců jako vždy to asi nejvíc odnáší lidé, kteří s tím nemají nic společného a nepletou se do toho. Doufejme, že to tak ale nebude.
Teď už na mě ale čeká jeden z nejlepších norských spisovatelů. Užívejte víkend!

Žádné komentáře:

Okomentovat